duminică, 26 septembrie 2010

16 ani Scout AMD PILDESTI!!


Dragi cercetasi,avem placuta veste sa va anuntam ca centrul nostru a implinit pe 18 septembrie 2010 16 anisori:)
Sundem mandri ca am ajuns la aceasta varsta,am trecut prin multe impreuna ,ne-am implinit visele,am ajuns acolo unde am vrut si mereu nu ne-am oprit acolo am urcat si mai sus si vom urca ..
Sarbatoarea bineinteles am petrecuto impreuna ,ne-am adunat de la micuti exploratori pana la lideri cu o istorie scout bogata..
Seara am inceputo cum se cuvine cu o frumoasa rugaciune,care sigur ne va ramane mereu in suflete..
Apoi ne-am adunat si am stat la povesti,am cantat,ne-am si indulcit si incalzitAm stat un timp la povesti,am auzit multe patanii care ne-au distins,multe intamplari din care am avem de invatat si seara a decurs foarte frumos,am auzit cat de multe s-au facut in acesti ani, cat de mult scout-ul ne-a unit si ne-a facut ce suntem astazi o mare Familie..
Tin sa-le multumesc lui Fratele Jesus si tuturor liderilor care au fost alaturi de scout in toti acesti ani care au muncit si au adus scout-ul din Pildesti unde este astazi...
Cred ca nimeni nu v-a uita seara aceasta si toti ne pregatim sufleteste pentru la anul cu mai multe de povestit ..
GATA ORICAND!!

2 comentarii:

  1. Hello!!!
    I'm one of the scouts from Sant Sadurní d'Anoia (Barcelona) who came to do an exchange for a few days with all of you 4 years ago!!!(Regina, David, Paton, Carles, Maria and me (Marta). We have seen that we appear in the video you have done to celebrate your 15th birthday and we are very pleased about that!

    This year our group of scouts are celebrating the 20th birthday!! =)!!
    Many greetings from all of us!

    RăspundețiȘtergere