miercuri, 13 octombrie 2010

Inceput an scout 2010-2011!!

Luni ,4 octombrie a venit momentul sa deschidem al 16 lea an din centru nostru. Cu aceasta ocazie ne-am adunat o multime de lupisori,temerari,exploratori si lideri la ora 6:00 pentru a participa la rozariu cu ocazia luni octombrie dedicata Sfintei Fecioare Maria. Am participat si la litughia facuta in cinstea noastra , dupa Sfanta Liturghie am redat o parte din viata Santului Francis mai exact intalnirea cu fratele lup.Intalnirea a continuat pe teren unde am cantat ne-am jucat si am facut deschidera oficiala a acestui an speram ca acest an sa fie lafel de bun ca si ceilalti ani care au trecut.Momentul spiritual şi spargerea gasti au marcat sfârşitul acestei prime întâlniri din noul an .Ne bucurăm să constatăm că începem acest an sub cele
mai bune imprejurari.
GATA ORICAND!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu